نمایندگی لایف در شهریار

نمایندگی لایف در شهریار

شرکت لایف یکی از برندهای معتبر در زمینه لوازم خانگی می‌باشد و کیفیت محصولات این برند به همگان، ثابت شده است. برند لایف از نمایندگی‌های بسیاری در سرتاسر ایران برخوردار است. در این مقاله قصد داریم شما را با این برند، به طور جزئی‌تر آشنا سازیم؛ همچنین می‌خواهیم در مورد نمایندگی لایف در شهریار نیز صحبتی داشته باشیم.

 

معرفی برند لایف

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، برند لایف یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می‌باشد. شرکت لایف یکی از شرکت‌هایی است که توانسته تا محصولات باکیفیت و متناسب با نیاز روز جامعه را با قیمتی مناسب به بازار عرضه کند. از جمله خصوصیات برتر شرکت لایف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محصولات بروز، باکیفیت و با قیمت مناسب
  • همکاری با بیش از هزاران نفر نیروی کار
  • برخورداری از چندین تیم تولید مجرب و متخصص
  • برخورداری از چندین تیم فروش حرفه‌ای و مجرب

شما هم می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های این برند از جمله نمایندگی لایف در شهریار، از محصولات برتر این برند، بهره‌مند شوید.

 

انواع محصولات برند لایف

برند لوازم خانگی لایف، تولید کنند انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، هود، تلویزیون، ماشین لباسشویی و … می‌باشد. هر یک از دسته محصولات این برند، در چندین نوع تولید می‌شود؛ به عنوان مثال، یخچال فریزهای تولید شده توسط این برند هم شامل یخچال فریزر معمولی و هم یخچال فریزر دوقلو می‌شود یا مثلاً این برند تولید کننده انواع اجاق گاز با تعداد شعله‌های متفاوت می‌باشد. در صورتی که لوازم خانگی لایف شما دچار مشکل شد، می‌توانید به برگه تعمیر لوازم خانگی لایف مراجعه نمایید.

شما می‌توانید تمامی این محصولات را از نمایندگی لایف در شهریار، خریداری نمایید. در ادامه چند نوع از محصولات محبوب شرکت لایف را همراه با شرح کامل، برای شما قرار داده‌ایم:

یخچال فریزر دوقلو

یکی از لوازم خانگی محبوب شرکت لایف، یخچال فریزر دوقلو یا سایدبای‌ساید می‌باشد. یکی از مواردی که باید به هنگام خرید یخچال فریزر به آن دقت داشته باشید، میزان نمره مصرف انرژی آن‌ها می‌باشد. نمره انرژی با حروف A تا G رتبه بندی می‌شود و رتبه A، کمترین مصرف و بیش‌ترین بازده را دارد. معمولاً نمره انرژی یخچال فریزرهای دوقلو شرکت لایف، B ،A ،A+ ،A++ و A+++ می‌باشد.

از دیگر قابلیت‌های این یخچال فریزر، می‌توان به دیفراست یا همان برفک‌زدا اشاره کرد؛ در این یخچال‌ها می‌توان با زدن یک دکمه، برفک فریزر یخچال را آب کرد. همچنین این محصول، فضای زیادی را برای ذخیره مواد خوراکی در اختیارمان قرار می‌دهد. جهت خرید این انواع یخچال فریزر باکیفیت به نمایندگی لایف در شهریار، مراجعه نمایید.

هود شیشه‌ای

هود شیشه‌ای

یکی دیگر از محصولات این شرکت، هود آشپزخانه است؛ وظیفه هود آشپزخانه، هدایت هوای نامطبوع آشپزخانه به خارج یا تصفیه آن می‌باشد. شرکت لایف تولید کننده انواع هود آشپزخانه می‌باشد؛ ما در این بخش می‌‌خواهیم به توضیح هود شیشه‌ای بپردازیم. هود شیشه‌ای لایف، از قابلیت حسگر حرارتی برخوردار است، به گونه‌ای که می‌تواند هر گونه بخار، دود، چربی و غباری را تشخیص دهد و بلافاصله پس از تشخیص، فن دستگاه به صورت خودکار روشن می‌شود.

در این هودها از فیلترهای باکیفیت استفاده شده است که می‌توانند تا مدت طولانی، از عهده جذب ذرات آلوده هوا برآیند. همچنین هودهای شرکت لایف، دارای حجم مکش بالایی می‌باشند و می‌توانند در هر دقیقه، هوای زیادی را به بیرون انتقال دهند. قابلیت بعدی این محصول، حجم صدای تولیدی کم آن می‌باشد؛ به گونه‌ای می‌توان گفت که این هود، هیچگونه آلودگی صوتی را ایجاد نمی‌کند.

لباسشویی دوقلو

شرکت LIFE برای ماشین لباسشویی‌های دوقلو، قابلیت قفل کودک را قرار داده است تا از تغییر تنظیمات صفحه کنترل توسط کودکان کنجکاو، جلوگیری کند. همچنین قابلیت آبگیری مجدد نیز در این لباسشویی موجود می‌باشد که این قابلیت به شما اطمینان خاطر می‌دهد که ماده شوینده به طور کامل شسته شده است. قابلیت دیگر اینگونه ماشین لباسشویی‌های شرکت Life، قابلیت کارکرد نیمه پر می‌باشد؛ این قابلیت به هنگام رسیدن به نیمه مراحل شست و شو یا در مواقعی که لباس کم است، از آب و قدرت کمتری استفاده می‌کند.

ماشین لباسشویی دوقلو از قابلیت‌های دیگر برخوردار است که می‌توانند یک امتیاز مثبت در این محصول به شمار روند:

  • ظرفیت زیاد
  • شست و شوی سریع
  • تنظیم سرعت چرخش ماشین لباسشویی (هم دستی و هم خودکار)
  • قابلیت شست و شوی لباس‌های پشمی
  • قابلیت تنظیم خودکار دما، آب و میزان مواد شوینده
  • دارای نمایشگر زمان باقی مانده از شست و شوی لباس‌ها
  • اتوکشی آسان

شما می‌توانید انواع لوازم خانگی لایف را با اقساط 60 ماهه از فروشگاه مدرن تهیه نمایید. جهت خرید لوازم خانگی با اقساط 60 ماهه به نمایندگی لایف در شهریار، مراجعه نمایید.

تلویزیون LED

تلویزیون LED

یکی دیگر از لوازم خانگی باکیفیتی که می‌توانید از تمامی نمایندگی‌های Life از جمله نمایندگی لایف در شهریار خریداری کنید، تلویزیون LED می‌باشد. در این چند ساله که تلویزیون‌های LED وارد بازار شده‌اند، توانسته‌اند توجه بسیاری را به خود جلب کنند. شرکت Life یکی از تولیدکنندگان برتر تلویزیون‌های LED می‌باشد؛ تلویزیون‌های این شرکت از نور دهی صفحه بسیار خوبی برخوردار هستند و کیفیت تصویر آن بسیار واضح و FullHD می‌باشد. همچنین صدای خروجی این تلویزیون، بسیار رسا و واضح می‌باشد؛ پایه و اساس صدا در تلویزیون LED شرکت لایف، صدای دالبی یا همان صدای استریوی اورجینال آنالوگ می‌باشد. جهت خرید قسطی لوازم خانگی به برگه خرید اقساطی مراجعه نمایید.

اجاق گاز

اجاق گاز

شرکت Life، فروشنده انواع اجاق گاز قسطی باکیفیت با تعداد شعله‌های متفاوت می‌باشد. این شرکت تولید کننده اجاق گازهایی با سیستم اشتعالی متفاوت مانند پیلوت‌دار سنت یا الکتریکی پیشرفته می‌باشد. همچنین شرکت Life، اجاق گازهایی با انواع تعداد شعله، ابعاد متفاوت و نوع‌های (روکار، توکار، فردار) متفاوت را تولید می‌کند. اجاق گازهای تولید شده بسته به نوع آن‌ها از توان حرارتی مختلفی برخوردار هستند که شما می‌توانید بسته به نیازتان، اجاق گازهایی را خریداری کنید که حرارت زیادی یا کمی را تولید می‌کنند. دیگر تفاوت اجاق گازها، جنس بدنه آن‌ها می‌باشد که بدنه تماماً استیل، از مقاومت بالاتر و راحتی تمیزکاری پایین‌تری برخوردار است.

جهت خرید انواع لوازم خانگی، به نمایندگی لایف در شهریار مراجعه و یا با شماره این نمایندگی، تماس حاصل نمایید.

تهران – شهریار – فروشگاه های زنجیره ای مدرن

0991-1234513

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *