ارزان ترین اجاق گاز فردار

یکی از اصلی ترین لوازم آشپزخانه اجاق گاز است. همان طور که می دانید اجاق گاز یکی از وسایل پر مصرف در هر خانه ای می باشد. شما در طول روز بارها از اجاق گاز برای پخت و پز استفاده می کنید. بنابراین در هنگام خرید باید اجاق گازی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. در هنگام خرید اجاق گاز مواردی مانند تعداد افراد خانواده، محل نصب اجاق، بودجه و سایر موارد در نظر داشته باشید. به عنوان مثال خرید اجاق گاز فردار ارزان تراست برای کسانی که بودجه کمی دارند به صرفه تر از اجاق گازهای توکارو … می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید اجاق گاز با فروشگاه مدرن جهت فروش لوازم خانگی اقساطی تماس بگیرید.

 قیمت اجاق گاز فردار

قیمت اجاق گاز به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل : مدل، امکانات، جنس بدنه، گارانتی و …می باشد. اجاق گازهای طرح فر ارزان تر از اجاق گازهای فردار هستند. همچنین اجاق گازهای فردار گران‌تر از اجاق‌های صفحه‌ای هستند. شما مشتریان عزیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

خرید اجاق گاز قسطی

فروشگاه مدرن با بیش از چندین سال سابقه در عرصه فروش لوازم خانگی فعالیت دارد. این فروشگاه تمامی لوازم خانگی خود را به صورت اقساطی و نقدی با شرایط ویژه بفروش می رساند. فروشگاه مدرن به دلیل بالا رفتن قیمت های لوازم خانگی این امکان را برای مشتریان فراهم نموده تا بتوانند اجاق گاز مد نظر خود را با هرقیمت و سلیقه ای خریداری کنند و مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

مزایای اجاق گاز فردار

نظافت راحت

اجاق گازهای فردار هنگام آشپزی، زیاد کثیف کاری ندارند و به همین دلیل نظافت آن‌ها بسیار راحت است؛ برای تمیز کردن اجاق گازهای فردار، کافیست بعد از هر چند بار استفاده از اجاق، دور مشعل‌ها و داخل فر را یک دستمال ساده بکشید.

آشپزی سریع

آشپزی با اجاق گازهای فردار بسیار سریع می‌باشد و دلیل آن هم استفاده این اجاق‌ها از گاز است که غذا را به سرعت گرم می‌کنند و آشپزی در زمان کمتری صورت می‌گیرد. آشپزهای حرفه‌ای، معمولاً از اجاق گازهای فردار گازی استفاده می‌کنند.

کنترل کامل

استفاده از اجاق گازهای فردار باعث کنترل کامل غذا می‌شوند؛ در هنگام استفاده از فر یا خود اجاق گاز، می‌توان حرارت را دقیقِ دقیق تنظیم کرد تا غذا به خوبی حرارت داده شود و غذا به طور کامل و خوب، پخته شود.

قطعی برق

در بین انرژی‌های مصرفی در یک خانه، انرژی الکتریکی بیشتری قطعی را در طول سال دارد؛ از آن جایی اجاق گازهای فردار از گاز برای حرارت دادن به غذا استفاده می‌کنند، احتمال قطعی گاز و نبود انرژی در طول سال، بسیار کم می‌باشد.

انواع اجاق گاز فردار

اجاق گاز های فردار به چهار دسته تقسیم بندی می شوند اجاق گاز های  تک فر، دو فر، سه فر و چهار فر می باشند. پر فروش ترین اجاق گاز ها تک فر و دو فر هستند. استفاده از اجاق گاز تک فر و چند فر بستگی به نیاز ما دارد که کدام مناسب تر است. اجاق های چند فر داری تنظیمات جداگانه ای دارد و درب آنها جداگانه تعبیه شده است که می توانیم غذای مختلف با درجه حرارت های مختلف تنظیم کنیم. که به صورت همزمان بتوانیم کیک ، مرغ  را در فر قرار دهیم. برای خرید انواع اجاق گاز فردار می توانید به فروشگاه مدرن مراجعه کنید تا شما را برای خرید اجاق گاز راهنمایی کنند.

 

ارزان ترین اجاق گاز فردار

قبل از خرید اجاق ‌گاز به این نکات توجه کنید:

  1. قبل از خرید اجاق گاز حتما فضای را دقیق اندازه گیری کنید تا هزینه اضافه برگشت کالا را نداشته باشید.
  2. قبل از رفتن به فروشگاه برای خرید اجاق گاز حتما بودجه مدنظر را در نظر بگیرید.
  3. اگر تصمیم به خرید اجاق گاز قسطی دارید حتما برسی و تحقیق نماید و جویای فروشگاه های اقساطی و شرایط اقساطی باشید.
  4. هنگام خرید نیاز های خود را از قبیل تعداد فر، تعداد شعله در نظربگیرید. تا بتوانید راحت تر اجاق گاز مورد نظرتان را خریداری کنید.
  5. یکی از معیارهای اجاق گاز خوب خدمات پس از فروش آن هست.

انواع اجاق‌گاز

اجاق‌گاز رومیزی

اجاق گاز های رومیزی اصولا کوچک و دو شعله ای هستند. اجاق گاز های رومیزی معمولا برای ادارات به دلیل اینکه میزان پخت و پز و کارایی کم می باشد. مزایای که این اجاق گاز ها جابه جایی راحت آنها کوچک بودن آن است.

اجاق‌گاز توکار (صفحه‌ای)

با گذشت زمان اجاق گاز های ایستاده برداشته شد و به اجاق گاز های صفحه ای تبدیل شده است. اجاق گاز های صفحه ای یا همان توکار  روی کابینت نصب می شود و این اجاق گاز در دو مدل برقی و گازی در رنگ های سفید و مشکی موجود است ولی قیمت اجاق گاز برقی بیشتر از گازی است. این اجاق گاز ها داری بدنه استیل و سرامیکی و مقاوم در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد.

اجاق‌گاز ایستاده (مبله)

در گذشته از اجاق گاز های ایستاده یا همان مبله رایج بود و لی امروزه از اجاق گاز های صفحه ای یا رو میزی بیشتر استفاده می شود. این اجاق گاز ها فضای زیادی را در آشپز خانه اشغال می کند و تمیز کردن آنها زمان بر است این اجاق گاز ها معمولا 4 الی 5 عدد شعله داد و بدنه آنها از جنس استیل و لعابی است.

 

 

اجاق‌گاز ایستاده (مبله)

نکات مهم در خرید اجاق گاز فردار

اگر قصد خرید اجاق گاز فردار یا مبله را دارید توجه به یک سری نکات قبل از خرید این محصول ضرروری است. اجاق گاز های فردار از نظر ظاهری، مصرف انرژی، قابلیت های گاز، جنس بدنه و… با هم متفاوت هستند. شما باید در هنگام خرید بسته به نیاز و بوجه خود اجاق گاز مورد نظر خود را انتخاب کنید اما ما قصد داریم در این مقاله شما با دید بازتری نسبت به خرید اجاق گاز اقدام کنید.

جنس بدنه

معمولا جنس بدنه اجاق گاز ها لعابی و استیل می باشند. که هر کدام از این ها مزیت خاص خودشان را دارند. جنس استیل برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد از این اجاق گاز می توان در مناطقی که آب و هوای مرطوبی دارد استفاده کنیم. اما مزیتی که اجاق گاز های لعابی دارد به راحتی تمیز می شوند.

البته بعضی از شرکت ها هم از پوشش استیل و هم از لعاب در قسمت های مختلف گاز استفاده می کنند. که شما می توانید بسته به نوع کارآیی و سلیقه ای که دارید هر یک از این مدل ها را انتخاب نمایید.

تعداد شعله

تعداد شعله اجاق گاز بستگی به نیاز شما دارد. اگر شما خانواده کم جمعیتی هستید دو الی 3 شعله کافی است اگر میزان مصرف شما بیشتر باشد. باید اجاق گازی را انتخاب کنید که تعداد شعله بیشتری داشته باشد. البته میزان توان حرارتی اجاق گاز ها باهم دیگر متفاوت است حتما در هنگام خرید بازگو کنید.

نکات مهم خرید اجاق گاز

ترموکوپل

امروزه اجاق گاز های جدید از ترموکوپل استفاده می کنند در صورت قطع شعله جریان گاز به طور خودکار قطع می شود، و از نشت گاز جلوگیری می کند. بنابراین داشتن اجاق گاز با ایمنی بالا می تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

فندک و صفحه نمایش اتوماتیک

اجاق گاز هایی که صفحه نمایش اتوماتیک دارند. مجهز به فندک هستند که به صورت خودکار خاموش و روشن می شوند و نیازی به فندک دستی نیست. صفحه نمایش های دیجیتالی به گونه ای طراحی شده است. زمان پخت غذا وقتی به پایان می رسد اطلاع می دهد کاربر می تواند آن را بر روی هر زمانی که مایل است تنظیم کرده و با خیال راحت به کارهای دیگر خود بپردازد.

جنس شبکه

جنس شبکه یکی از مهم ترین آبشن های یک اجاق گاز خوب است. جنس شبکه با کیفیت از ذوب شدن اجاق گاز و مقاوم بودن آن در برابر اجسام سنگین جلوگیری می کند. بهترین جنس شبکه جنس فولادی، لعابی و چدن می باشد. این آلیاژ ها مقاومت و استحکام بالایی در برابر سنگینی دارند.

کیفیت و استاندارد

کیفیت و استاندارد بودن اجاق گاز یکی از مهم ترین ویژگی یه اجاق گاز است. بنابراین به هنگام خرید اجاق گاز مخصوصا فردار از مدل و برند معتبر آن را انتخاب نمایید. زیرا برندهای معتبر محصولات با کیفیت و استاندارد تولید می کنند.

 

بهترین اجاق گاز فردار

 

بهترین اجاق گاز فردار

حال که در رابطه با خرید قسطی ارزانترین اجاق گاز فردار صحبت کردیم، شاید بد نباشد در رابطه با خرید اقساطی بهترین اجاق گاز فردار نیز صحبت کنیم. برای اینکه بتوانید بهترین اجاق گاز فر دار، متناسب با آشپزخانه خود را خریداری کنید، باید در ابتدا به چند سوال برای خود پاسخ دهید.

  • چه نوع آشپزی هستید؟
  • چه مدل اجاق گاز فرداری مناسب آشپزخانه شماست؟
  • چه نوع سوختی برای اجاق خود مصرف می کنید؟ و…..

همانطور که می دانید، اجاق گاز های موجود در بازار به دو دسته برقی و گازی تقسیم می شوند. این تقسیم بندی برای فر های موجود بر روی اجاق گاز ها نیز، وجود دارد. اجاق های فر دار الکتریکی دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی هستند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمیز نمودن سطوح فر اجاق های الکتریکی بسیار راحت تر و زمان کمتری می برد.
  • ایمنی فرهای اجاق های برقی نسبت به فرهای اجاق های گازی بیشتر بوده و مواردی مانند گاز گرفتگی و آتش سوزی را به دنبال ندارد.
  • طراحی شیک و مدرن فرهای این اجاق ها جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.

اما به طور کلی استفاده از این مدل اجاق گاز فر دار در ایران مرسوم نیست. به دلایلی چون موارد زیر:

  • بهای برق مصرفی بسیار بیشتر از گاز مصرفی فر اجاق های گازی می باشد.
  • در برخی از مدل های اجاق های برقی پس از خاموش شدن فوری، هیچ نشانه ای از روشن بودن المنت های حرارتی یا داغ بودن این سطوح عمدتا به صورت حلقه های دایره ای وجود ندارد. این مشکل اغلب می تواند برای کودکان و حتی برخی از بزرگسالان مشکل ساز باشد.

به هر حال، تصمیم اینکه اجاق گاز فردار برقی و یا گازی تهیه کنید، با شماست. ما تنها خدمتی که می توانیم به شما مشتریان عزیز ارائه کنیم. این است که، اجناسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم. همچنین می توانیم در صورت تمایل، اجناس شرکت خود را برای آسودگی حال شما، قسط بندی کنیم.

 

مطلب پیشنهادی ما: خرید اقساطی

معرفی مدل های اجاق گاز ارزان  – فراستیل

فرهای استیل یکی از بهترین و محبوب ‌ترین انواع فرها هستند که بسیاری از مردم در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. در میان فرهای استیل، مدل های ارزان با توجه به کیفیت ساخت بسیار محبوب و قابل اعتماد است. در این مطلب به معرفی و بررسی مدل اجاق گاز ارزان پرداخته‌ایم.

این فر دارای یک بدنه استیلی بسیار قوی و محکم است که باعث می‌شود دمای داخل فر بسیار خوب حفظ شود. در همین راستا، اجاق گاز ارزان با بدنه استیلی خود می‌تواند در برابر حرارت و آتش بسیار مقاوم باشد. همچنین، در داخل فر موجود در داخل بدنه، تابه‌ای است که باعث می‌شود غذا به صورت یکنواختی در فر پخته شود.

با توجه به کیفیت ساخت بالای این مدل، همیشه بهترین نتیجه را در پخت و پز خواهید داشت. همچنین، به دلیل کیفیت خوب و قیمت ارزان، مدل اجاق گاز ارزان انتخاب بسیاری از مردم در سراسر جهان است.

بهترین اجاق گاز در بازار ایران

در مجموع، اجاق گاز اسنوا یکی از بهترین و ارزان‌ترین فرهای استیل است که در بازار موجود است. با توجه به کیفیت ساخت بسیار خوب و عملکرد بالای آن، به راحتی می‌توانید از آن برای پخت و پز غذاهای خود استفاده کنید. همچنین، برای افزایش کیفیت پخت و پز، می‌توانید از محصولات دیگر شرکت های تولید اجاق گاز نیز استفاده کنید. این محصولات نیز با کیفیت ساخت بالا و قابلیت استفاده طولانی مدت به شما کمک می‌کنند تا در پخت و پز غذاهای خود به بهترین نتیجه برسید.

معروف ‌ترین برند اجاق گاز فر دار

اجاق گاز اسنوا به عنوان یکی از معروف‌ ترین برندهای فرهای استیل شناخته شده ، شما می‌توانید با اطمینان کامل از خرید این محصولات استفاده کنید. همچنین، با توجه به قیمت ارزان مدل اجاق گاز فروشگاه نسبت به برندهای دیگر، می‌توانید به راحتی به این محصول دسترسی پیدا کنید و از آن برای پخت و پز غذاهای خود استفاده کنید.

خرید اجاق گاز

اگر شما به دنبال خرید اقساطی اجاق گاز با بهترین شرایط و قیمت مناسب هستید فروشگاه لوازم خانگی مدرن در غرب تهران در خدمت شما عزیزان خواهد بود. فروشگاه مدرن انواع اجاق گاز با هر برند و سلیقه ای را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. در صورت داشتن هر گونه سوال از شرایط خرید اقساطی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09911234513

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *