لوازم خانگی اقساطی در غرب تهران

لوازم خانگی اقساطی در غرب تهران

خرید لوازم خانگی اقساطی در غرب تهران برای خانواده‌ها و کسانی که کم درآمد هستند و یا برای زوج های جوانی که توان مالی کافی برای خرید جهیزیه نقدی را ندارند گزینه‌ی ایده‌آلی است. لوازم خانگی اقساطی را می توان يکی از نيازهای انسان در جوامع امروزی دانست. تامين کالاهای مورد نياز برای زندگی نيازمند برخورداری از منابع مالی درخور است. گاهی ممکن است افراد در لحظه نيازمند کالای خاصی باشند اما شرایط پرداخت نقدی کالا را نداشته باشند. این دسته از افراد می توانند به صورت اقساطی کالای مور نیاز خود را خریداری کنند.

فروش اقساطی جهیزیه

از آنجا که قیمت لوازم خانگی از جمله قیمت ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، تلویزیون و … بالا است، بسیاری از زوج‌های جوان نمی‌‎توانند جهیزیه‌ خود را به صورت نقدی خریداری کنند از این رو به دنبال فروشگاهی هستند که بتوانند خرید جهیزیه را به صورت اقساطی انجام دهند. همانطور که در بالا گفتیم شما عزیزان می توانید جهیزیه خود را از هر برند و مارکی که می خواهید مانند برند های معتبری همچون اسنوا، امرسان، پاکشوما، لایف و سایر برندهای ایرانی و خارجی معتبر با بهترین شرایط از فروشگاه مدرن خریداری کنید.

خرید قسطی یا خرید نقدی؟

سالیان بسیاری است که مردم از خودشان می‌پرسند خرید قسطی بهتر است یا نقدی؟ در جواب به این سوال باید گفت که هر یک از این روش‌ها باید در شرایط خاص خود به کار برده شوند. در صورتی که شما قصد خریدی با هزینه بالا (مثلاً جهیزیه) را دارید، بهتر است که از روش خرید اقساطی استفاده نمایید ولی اگر خرید شما یک خرید کم هزینه (مانند خریدهای روزانه) می‌باشد، مشخصاً بهتر است که تمامی هزینه را یکجا پرداخت نمایید. البته درست است که برای خریدهای پر هزینه، بهتر است از روش اقساطی استفاده نمایید ولی بسته به شرایط مالی شخص (هزینه را بتواند به راحتی پرداخت کند)، می‌توان از روش پرداخت نقدی استفاده کرد ولی در کل، پرداخت به‌صورت اقساطی برای تمامی اشخاص بسیار به‌صرفه‌تر و دارای مزایای بیشتری نسبت به پرداخت کل هزینه به‌صورت یک جا می‌باشد.

 

شرایط خرید لوازم خانگی  اقساطی در غرب تهران

ما در فروشگاه لوازم خانگی مدرن این امکان را فراهم کرده ایم که تمام کالاهای خانگی را بتوان به صورت اقساطی و با شرایط ویژه خریداری کرد. شرایط  اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی، فرهنگیان، خدمات درمانی، نیروهای مسلح، افراد دارای حکمت کارت و بهین کارت را دارا می باشند. تمامی لوازم خانگی خود را می توانند با اقساط 36 ماهه، به عبارتی 3 ساله پرداخت نمایند.

مزایا خرید اقساطی لوازم خانگی

  1. مزایای خرید اقساطی این است که شما پس از اینکه مبلغ اولیه را پرداخت کردید و مراحل خرید اقساطی را انجام دادید بلافاصله از آن کالا برخوردار می‌شوید. برای مثال اگر شما خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، تلویزیون اسنوا قسطی، ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی هر محصول دیگر از برندهای متنوع را  خریداری کنید کالا در سریع ترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.
  2. یکی از ویزگی های خوب در شرایط اقساطی این است که در برخی از فروشگاه‌ها نیاز به پیش پرداخت اولیه نیست.
  3. خرید اقساطی لوازم خانگی گران‌ قیمت فشار مالی را کم خواهد کرد و با پرداخت ماهانه قسط آن می‌توانید از آن محصول برخوردار شوید.

 

ویژگی های فروشگاه  لوازم خانگی مدرن

1- ارائه تنوع بالایی از محصولات لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی مدرن انواع محصولات لوازم خانگی از برندهای داخلی و خارجی را به صورت نقد و اقساطی به فروش می‌رساند. بنابراین حق انتخاب بیشتر و متناسب با سلایق و نیازهای خود خواهید داشت. هر آنچه را که برای منزل و آشپزخانه خود نیاز دارید را به راحتی  به صورت قسطی خریداری کنید.

2- فروش اقساطی لوازم خانگی با بهره کم

ما در مدرن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌ایم که تمامی محصولات لوازم خانگی را بتوانند به صورت اقساطی و با شرایطی کاملا ایده‌آل و منصافه انجام دهند و بازپرداخت اقساط با کمترین میزان سود است.

3- داشتن روش‌های متنوع جهت خرید اقساطی

یکی از مزایای خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی مدرن  این است که روش‌ها و شرایط خرید قسطی متنوعی را دارد در نتیجه شما براساس نوع شرایط‌ خود می‌توانید یکی از روش‌ها را انتخاب کنید.

4- ارسال سریع کالا

پس از پایان فرآیند خرید اقساطی، کالای سفارش داده شده در اسرع وقت در هر جای ایران که هستید به شما تحویل داده می‌شود.

خرید لوازم قسطی

اگر شما به دنبال خرید اقساطی لوازم خانگی با بهترین شرایط هستید فروشگاه لوازم خانگی مدرن در غرب تهران در خدمت شما عزیزان خواهد بود. در صورت داشتن هر گونه سوال از شرایط خرید اقساطی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09911234513

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *